Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, mają Państwo prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@ananaskids.pl lub drogą pocztową na adres Sklep Ananas, Al. Wojska Polskiego 207 lok. 62, 42-202 Częstochowa.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: 

Sklep Ananas, Al. Wojska Polskiego 207 lok. 62, 42-202 Częstochowa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Państwa za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie sprzedaży.