Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, mają Państwo prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@ananaskids.pl lub drogą pocztową na adres Sklep Ananas, Al. Wojska Polskiego 207 lok. 62, 42-202 Częstochowa.
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Sklep Ananas, Al. Wojska Polskiego 207 lok. 62, 42-202 Częstochowa
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Państwa za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Państwa reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdą Państwo w naszym Regulaminie sprzedaży.