Zwroty

Zły rozmiar, krój, a może po prostu coś Ci się nie podoba?

Zależy nam, by nasi Klienci byli zadowoleni ze swoich zakupów. Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

14 dni.  Tyle masz na przymierzenie i sprawdzenie, czy zamówienie pasuje Twojemu dziecku. Jeśli jednak uznasz, że to nie to i zdecydujesz się na zwrot tak to wygląda krok po kroku:

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego, pisemnego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z dowolnego wzoru formularza dostępnego w Internecie.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Dokonane przez Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Państwu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Państwa płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji lub na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu (w przypadku dostawy za pobraniem).

Zwrot należności wykonujemy tego samego dnia, w którym otrzymamy przesyłkę zwrotną.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie i nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (pakowanie przesyłki, transport do naszego sklepu). Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.